“Impacto de la Bystander intervention para una cultura escolar superadora de la violencia de género“. Programa Estatal de I+D+i Orientada a los Retos de la Sociedad 2021. Referencia: PID2021-124514OB-I00
“Extended Learning Time V”: Contributing to generate scientific vocations in vulnerable enviroments. Fundación Española para la Ciencia y Tecnología. 2024-2025.
Gairal R. (2021-2022) Extended Learning Time IV: Contribuyendo a generar vocaciones científicas en Centros Residenciales. FECYT. Fundación Española para la Ciencia y Tecnología.
FECYT
Garcia Yeste C. (2019-2020) “Extended Learning Time III”: Contribuyendo a generar vocaciones científicas en Centros Tutelados. Fundación Española para la Ciencia y Tecnología.
García Yeste C. (2017-2019)“Extended Learning Time II”: contribuyendo a generar vocaciones científicas en contextos en riesgo de exclusión social. Fundación Española para la Ciencia y Tecnología
Garcia Yeste C. (2015-2016) “Extended Learning Time”: Contribuyendo a generar vocaciones científicas en contextos en riesgo de exclusión social. 7th Framework Programme. Fundación Española para la Ciencia y Tecnología.
Soler Gallart, M. (2010-2011) Impacto de los actos comunicativos en la construcción de nuevas masculinidades (Ciencia Política, Sociología y Geografía (CPOL,SOCI y GEOG). Ministerio de Ciencia e Innovación.
Zabalza Beraza, MA., (2009-2011) RECUPERACION Y REPRESENTACION DEL CONOCIMIENTO EXPERTO DEL PROFESORADO EMERITO DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS. Ministerio de Ciencia e Innovación.
Capllonch M. (2007-2010) Juega, dialoga y resuelve: la superación de conflictos en Educación Física mediante el modelo comunitario. Dirección General de Deportes del Ministerio de Educación y Ciencia.(Universitat de Barcelona).
Projectes
0
PROJECTES REGIONALS
Uni4Freedom
Violències per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere a les universitats catalanes. RecerCaixa 2014-2017. Investigador Principal: Oriol Ríos
Garcia Yeste C. (2019-2020). Detecció d’Actuacions per millorar la gestió de la diversitat religiosa en l’àmbit laboral català. Direccio General d’Afers Religiosos, Generalitat de Catalunya.
CEJFE
Guasch García M. (2014) L’execució penal en justícia juvenil a les comarques de Tarragona (Contracte administració. Catalunya) Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
Pla integral de suport a la família
Flaquer, L. (2012) Elaboració dels continguts per a les bases del futur Pla integral de suport a la família. Secretaria de la Família, Departament de Benestar Social, Generalitat de Catalunya.
AGAUR
Puigvert Mallart L. (2011-2012) Formació per a la prevenció de la violència de gènere a la formació inicial de les persones professionals de l’educació i professorat universitari. Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).
Investigación UAB
Ríos González, O. (2011-2012) Estancias Postdoctorales de Investigación de la UAB. 4a convocatoria. Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
APREN
Jiménez González, JM. (2010-2013) Evaluación de Programas de Formación del PDI presencial y a distancia en el marco de la URV: el impacto de la formación. (Projectes d’incorporació a la recerca en educació. APREN). Universitat Rovira i Virgili.
Díez Palomar J., (2009-2010) Formació de familiars per a una escola inclusiva (Projectes de recerca i innovació en matèria educativa i d’ensenyament formal i no formal). Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).
Projectes
0
PROJECTES D'INNOVACIÓ
Projecte d'Innovació Docent
Minelli de Oliveira, J. (2024-2025) ObertaMent: parlem dels moments més foscos. Ajuts per a projectes per la promoció i la millora del benestar emocional i de la salut mental en el sistema universitari i de recerca de Catalunya (BENESTAR 2023 00002).
Projectes d'Innovació Docent
Minelli de Oliveira, J. (2024-2025). Desenvolupament de la competència digital docent amb compromís social. Ajuts per a projectes amb impacte social del sistema universitari i de recerca de Catalunya (IMPACTE 2023 – 00005)
Projecte d'Innovació Docent
Minelli de Oliveira, J. (2023-2025) Oportunitats i Reptes de l’Aprenentatge Servei Interdisciplinari (07GI2309) d’ajuts per a la innovació docent i la recerca educativa (INDOC23).
Projecte d'Innovació Docent
Novo Molinero, MT. (2023-2025). ENGI-EDU per a introduir el procés de disseny en enginyeria als graus de Magisteri de la URV. Ajuts per a la innovació docent i la recerca educativa (07GI2314).
Projectes d'Innovació Docent
Gairal Casadó, R. (2022-2023). EXIMED: Excel·lència formativa amb impacte social als Graus d’Educació: unint teoria i pràctica en la participació en la xarxa voluntària. Universitat Rovira i Virgili
Projectes d'Innovació Docent
Valls Carol, R. (2021-2023). INDOVIG 2021: Prevenció de les violències de gènere des d’una formació basada en evidències científiques. Convocatòria d’ajuts d’innovació docent 2021-2022: Incorporació de la perspectiva de gènere en la formació inicial dels professionals de l’educació. Generalitat de Catalunya
Projectes d'Innovació Docent
Girbés Peco S. (2017-2018) EXFOR. Formació d’excel·lència de l’alumnat del Grau d’Educació a través de la seva participació a la xarxa de voluntariat a les Comunitats d’Aprenentatge. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
Ríos González O. (2017-2018) Continuïtat en la inclusió de la perspectiva de l’impacte social a les ciències de l’educació a partir de l’apropament de l’alumnat del Grau d’Educació i a la utilització de les bases de dades científiques internacionals. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
Ríos González O. (2016-2017) Succesful educational methods to empower young’s innovative and entrepeneurial. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
Ríos González O. (2016-2017) Incorporació de la perspectiva de l’impacte social a les ciències de l’educació a través de l’apropament de l’alumnat del Grau d’Educació a la utilització de les bases de dades científiques internacionals. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
García Yeste, C. (2013-2014) Aprenentatge-servei: participació en accions educatives per a la millora de l’aprenentatge i la convivència en centres educatius. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
González Soto Á. (2013-2014). La web 2.0 como herramienta para la enseñanza centrada en el alumno en contextos universitarios. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
Gómez González A., (2012-2013) Pla de socialització preventiva de violència de gènere en centres educatius d’educació infantil i primària (Projectes de recerca i innovació en matèria educativa i d’ensenyament formal i no formal). Institut de Ciències de l’Educació. Universitat Rovira i Virgili. Ajuts d’innovació docent de l’ICE- URV
Departament d’Innovació, Universitats i Empresa
González Solo Á. Renta Davids, AI. (2010-2013) El proceso de transferencia del aprendizaje en contextos de formación en y para el trabajo y el empleo. Departament d’Innovació, Universitats i Empresa. Generalitat de Catalunya.
Departament d’Innovació, Universitats i Empresa
Jiménez González, JM. (2010-2012) La innovació/millora docent a través de la formació del Personal Docent i Investigador en el marc de la Universitat Rovira i Virgili: L’impacte de la formació. Departament d’Innovació, Universitats i Empresa. Generalitat de Catalunya.
Projectes d'Innovació Docent
González Soto Á., (2009-2010) Ús i aplicació dels ordinadors ultraportàtils a l’ESO: del llibre al material electrònic. Ajudes d’Innovació Docent 2009-2010. Modalitat Investigació Educativa. ICE. Universitat Rovira i Virgili.
Projectes d'Innovació Docent
+CAPACITATS. Pla d’innovació per a la millora de la inclusió dels estudiants amb diversitat funcional a la universitat. Ajuts per a la innovació docent (INDOC23). Institut de Ciències de l’Educació – Universitat Rovira i Virgili